XSOLLA AKAN MEMPERSEMBAHKAN PENYELESAIAN PENGEMBANGAN GLOBAL SEMASA PERTUNJUKAN PERMAINAN TOKYO 2024

26/09/2024 02:36 PM

TOKYO, 26 Sept (Bernama) -- Xsolla, syarikat perdagangan permainan video global, akan mempamerkan penyelesaian termaju syarikat di Dewan 4, Reruai #04-C48, semasa Pertunjukan Permainan Tokyo 2024, yang akan diadakan dari 26-27 September 2024, di Pusat Konvensyen Makuhari Messe di Tokyo, Jepun. Reruai Xsolla akan menampilkan demonstrasi secara langsung penyelesaian terkini syarikat yang bertujuan membantu pembangun dan penerbit permainan berjaya dalam mengembangkan ke pasaran antarabangsa.

Semasa acara itu, Jin Jeong, Naib Presiden Serantau Xsolla Jepun, akan menyampaikan sesi ucaptama yang menumpukan kepada peranan kritikal penyelesaian Saudagar Rekod (MoR) Xsolla dalam mengubah cara syarikat permainan mengendalikan transaksi rentas sempadan, cukai dan kerumitan kawal selia. Sesi ini akan menawarkan pembangun dan penerbit pandangan menyeluruh mengenai cara Xsolla memudahkan operasi global, membolehkan studio menumpukan kepada mencipta permainan manakala Xsolla pula mengendalikan bahagian perniagaan.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan