BILLUPS MENGUMUMKAN PELANTIKAN KEPIMPINAN UTAMA UNTUK MENDORONG PENGEMBANGAN GLOBAL

26/09/2024 05:17 PM

NEW YORK, 26 Sept (Bernama) -- billups, agensi perkhidmatan pengurusan Luar Rumah (Out-of-Home (OOH)) yang terkemuka dan bebas, hari ini mengumumkan pelantikan Claudia Valderrama sebagai Ketua Pegawai Operasi Global dan Ben Milne sebagai Ketua Pegawai Eksekutif untuk kawasan Asia Pasifik. Kedua-duanya merupakan peranan baharu dan merupakan sebahagian daripada pengembangan syarikat yang penting yang telah merangkumi pelancaran keupayaan pengukuran OOH baharu berdasarkan teknologi berpaten, pemerolehan empat agensi OOH di seluruh dunia dalam tahun lalu, dan pertumbuhan pendapatan sebanyak 123% dalam tiga tahun lepas.

Valderrama, sebelum ini merupakan Ketua Pegawai Kewangan Global di Wieden+Kennedy, membawa kepada billups kepakaran operasi yang luas dan pemahaman mendalam tentang landskap pengiklanan global yang sedang berkembang pesat. Sebagai Ketua Pegawai Operasi, beliau akan mengawasi strategi operasi di seluruh dunia termasuk perakaunan, kewangan, IT dan operasi warga kerja dengan fokus kritikal untuk memberikan nilai yang lebih tinggi kepada pelanggan billups di seluruh dunia. Valderrama akan berpusat di Portland, Oregon.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan