SMART MODULAR TECHNOLOGIES MEMPERKENALKAN PEMACU MEMORI KILAT DENGAN MITIGASI SEU UNTUK APLIKASI DARI JAUH

19/09/2024 02:29 PM

NEWARK, Calif., 19 Sept (Bernama) -- SMART Modular Technologies, Inc. (“SMART”), bahagian SGH (Nasdaq: SGH) dan peneraju global dalam penyelesaian memori, pemacu keadaan pepejal dan memori lanjutan, mengumumkan teknologi proprietari untuk mengurangkan kesan buruk gangguan peristiwa tunggal (SEU) dalam sistem berasaskan memori kilat keandalan tinggi. Produk SSD MP3000 NVMe SMART Modular dengan mitigasi SEU mengurangkan kadar kegagalan tahunan daripada setinggi 17.5k/Mu (juta unit) kepada kurang daripada 10/Mu dan boleh menjimatkan ratusan ribu dolar dalam kos perkhidmatan yang berpotensi dengan membantu memastikan ratusan jam masa beroperasi tanpa gangguan, terutamanya penting untuk penggunaan dari jauh yang sukar dibaiki.

"Pemacu but SATA dan PCIe NVMe standard industri kami boleh mengurangkan kadar kegagalan tahunan sebanyak 99.7% dengan pemulihan daripada ralat lembut akibat gangguan peristiwa tunggal," kata Satya Iyer, naib presiden memori khusus SMART. "Dalam aplikasi perangkaian dan telekom di lokasi jauh dan sukar untuk perkhidmatan, mitigasi SEU dan keupayaan untuk pulih daripada ralat lembut boleh membuat perbezaan bagi sistem yang memerlukan masa beroperasi 24/7.”

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan