WALAUPUN 77% DARIPADA PEMIMPIN SUMBER MANUSIA & PERNIAGAAN SEDIA MENERIMA PERUBAHAN, 64% MASIH KETINGGALAN DI BELAKANG PERJALANAN TRANSFORMASI SUMBER MANUSIA: KAJIAN SUMBER MANUSIA TERBESAR APAC DAN ME DIDEDAHKAN

19/09/2024 03:31 PM

NEW DELHI & SINGAPURA, 19 Sept (Bernama) -- People Matters, platform orang ramai dan komuniti kerja, melancarkan kajian industri Sumber Manusia terbesar di APAC dan ME. Laporan itu mengetengahkan keadaan Sumber Manusia yang berkembang dan anjakan strategik yang dijangkakan dalam tempoh 12-18 bulan akan datang. Laporan tersebut juga menunjukkan bahawa bakat ialah antara kuasa utama yang membentuk prospek pertumbuhan perniagaan dan tenaga kerja mahir, tangkas dan sedia digital adalah kritikal untuk kejayaan perniagaan.

Untuk menilai impak persekitaran ekonomi dan teknologi yang berkembang terhadap industri Sumber Manusia, Penyelidikan SHRPA 2024 meninjau 1300+ dan menemu bual 25+ Ketua Pegawai Pengalaman (CXO), pemimpin Sumber Manusia, rakan kongsi teknologi Sumber Manusia dan pelabur di seluruh APAC dan ME. People Matters melancarkan laporan bertujuan membantu pemimpin Sumber Manusia dan Ketua Pegawai Pengalaman (CXO) meningkatkan keberkesanan Sumber Manusia dan membuat keputusan berimpak ke atas teknologi dan orang ramai. Laporan itu juga melengkapkan rakan kongsi teknologi dengan cerapan menyeluruh tentang keperluan dan pemikiran pembeli.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan