MARY KAY BERKEMBANG KE KYRGYZSTAN, MENINGKATKAN LAGI KECANTIKAN DAN PEMERKASAAN DI SELURUH DUNIA

20/09/2024 05:29 PM

DALLAS, 20 Sept (Bernama) -- Mary Kay Inc., peneraju global dalam penjagaan kulit dan kosmetik, dengan bangganya mengumumkan pengembangan syarikat berkenaan ke Kyrgyzstan, menandakan pencapaian penting dalam strategi pertumbuhan antarabangsa syarikat yang sedang berjalan.. Pembangunan menarik ini menegaskan komitmen Mary Kay untuk memperkasa wanita dan menyediakan produk penjagaan kulit dan kecantikan yang berinovatif dan berkualiti tinggi di seluruh dunia.

Pasaran kecantikan dan penjagaan peribadi sedang mengalami pertumbuhan pesat pada peringkat antarabangsa, dengan jumlah jualan dalam kategori ini meningkat sebanyak dua kali ganda sejak beberapa tahun lalu. Pasaran kecantikan dijangka mencecah kira-kira $580 bilion menjelang tahun 2027, berkembang dengan unjuran sebanyak 6 peratus setahun1 manakala saiz pasaran jualan langsung dianggarkan mencecah $286.7 bilion menjelang tahun 20282. Pertumbuhan yang luar biasa ini terjadi disebabkan lebih ramai individu beralih kepada keusahawanan dan mencari peluang perniagaan yang fleksibel dan bermanfaat. Menyedari trend menaik ini, Mary Kay telah berkembang secara strategik ke Kyrgyzstan bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk produk kecantikan premium dan peluang keusahawanan.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan