EBC FINANCIAL GROUP MEMPERLUAS PERKONGSIAN DENGAN LEADING INDICATORS DINAPOLI, MENDEDAHKAN STRATEGI UTAMA UNTUK MENANGANI ACARA 'BLACK SWAN'

24/10/2024 05:24 PM

TAIPEI, Taiwan, 24 Okt (Bernama) -- EBC Financial Group (EBC), dalam kerjasamanya dengan pakar DiNapoli, dengan bangganya mengumumkan acara eksklusif bertajuk ‘Memanfaatkan Kuasa Petunjuk DiNapoli untuk Menangani Acara 'Black Swan.'’ Acara ini menghimpunkan pakar-pakar kewangan, pedagang, pelabur, dan ahli strategi ekonomi untuk membincangkan strategi utama dalam mengatasi pasaran yang tidak stabil. Ini sebahagian daripada komitmen EBC untuk memimpin dalam kewangan global dengan memberikan pandangan mendalam, bukan hanya kepada pedagang tetapi juga kepada sesiapa sahaja yang ingin memahami dengan lebih mendalam mengenai trend kewangan global, termasuk kesan geopolitik, inflasi, dan peranan teknologi dalam meramalkan pergerakan pasaran.

EBC Financial Group, beroperasi di hab kewangan utama seperti London, Hong Kong, Tokyo, Singapura, dan Sydney, dikawal selia oleh badan pengawalseliaan antarabangsa seperti FCA UK, CIMA di Kepulauan Cayman, dan ASIC di Australia. Lesen-lesen ini mengukuhkan komitmen EBC untuk menyediakan perkhidmatan kewangan yang mantap, beretika, dan telus di pasaran global.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan