TABREED MEMPEROLEH KEMENANGAN BESAR DI SINGAPURA DI MAJLIS ANUGERAH KUASA ASIA 2024

25/10/2024 04:58 PM

ABU DHABI, Emiriah Arab Bersatu, 25 Okt (Bernama) -- Tabreed, syarikat pendinginan daerah terkemuka di dunia, telah diberikan penghormatan di Majlis Anugerah Kuasa Asia 2024 berprestij, yang diadakan minggu ini di Singapura. Mengiktiraf Tabreed sebagai peneraju pendinginan mampan yang telah lama bertapak, para hakim menganugerahkan syarikat itu dengan dua anugerah penting: ‘Projek Kuasa Geoterma Terbaik Tahun Ini – Emas’ dan ‘Inisiatif Pendinginan Daerah Terbaik Tahun Ini – Emiriah Arab Bersatu (UAE)’.

Majlis Anugerah Kuasa Asia ialah acara berprestij yang mengiktiraf projek dan inisiatif berinovatif dan rintisan oleh syarikat kuasa dan tenaga. Anugerah ini memberi penghormatan kepada syarikat yang telah mengambil langkah yang berpotensi memberikan kesan besar bagi menangani kesan krisis iklim sambil memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk tenaga. Mewakili Tabreed dan menerima dua anugerah tersebut pada malam itu ialah Irshad Hussain, Naib Presiden – Projek.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan