KAMERA BADAN 5G HYTERA BAKAL MEMBAWA REVOLUSI KEPADA PEMEROLEHAN DAN PENGURUSAN BUKTI DIGITAL

28/10/2024 03:22 PM

SHENZHEN, China, 28 Okt (Bernama) -- Hytera Communications (SZSE: 002583), penyedia global terkemuka bagi teknologi dan penyelesaian komunikasi profesional, telah memperkenalkan inovasi terbaru dalam kamera badan dengan pelancaran dua model baharu: Kamera Badan Pintar 4G SC780 dan SC880 yang Dilengkapi 5G. Model-model ini dijangka membawa revolusi kepada pengambilan, penyimpanan dan pengurusan bukti digital untuk penguatkuasaan undang-undang dan perkhidmatan kecemasan.

Kamera badan generasi baharu Siri SC Hytera menonjol dengan keupayaan rakaman video dan audio definisi tinggi yang luar biasa, digabungkan dengan penghantaran data berkelajuan tinggi. Penstriman langsung secara masa nyata memastikan bukti diperoleh dengan serta-merta dan boleh dipercayai, memberikan pusat kawalan kesedaran situasi yang lebih baik. Apabila dipadankan dengan Platform Pengurusan Bukti Digital (DEM), kamera badan baharu ini meningkatkan proses pemerolehan, perlindungan dan pengurusan bukti digital.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan