ALCON SINGAPURA TINGKATKAN PENGALAMAN KAKITANGAN DENGAN PROGRAM PENGLIBATAN INSPIRASI

28/10/2024 03:56 PM

SINGAPURA, 28 Okt (Bernama) -- Alcon, peneraju global dalam penjagaan mata yang berdedikasi untuk membantu orang ramai melihat dengan jelas, hari ini mengumumkan bahawa syarikat ini telah diiktiraf sebagai salah satu ‘Majikan Terbaik di Singapura’ untuk tahun kedua berturut-turut selain pengiktirafan pada tahun 2021. Pengiktirafan berprestij ini menekankan komitmen teguh Alcon dalam membina budaya kecemerlangan yang kukuh, semua kakitangan dapat memberikan yang terbaik di tempat kerja.

Dalam tinjauan tahun ini, Alcon mencapai tempat kedua dalam kategori industri ‘Peralatan & Perkhidmatan Penjagaan Kesihatan’ berbanding tempat ketiga pada tahun 2023. Pengiktirafan ini berasal daripada tinjauan komprehensif yang dijalankan oleh The Straits Times, akhbar harian terkemuka di Singapura. Kajian ‘Majikan Terbaik’ menilai syarikat melalui tinjauan berskala besar, dalam tinjauan tersebut kakitangan mengambil bahagian secara anonim. Tinjauan ini merangkumi soalan tentang kesediaan untuk mengesyorkan syarikat mereka kepada rakan atau keluarga (‘pengesyoran langsung’) serta kesediaan untuk mengesyorkan syarikat lain dalam industri yang sama (‘pengesyoran tidak langsung’). Skor yang diberi adalah dari 0 hingga 10, dengan penekanan lebih diberikan kepada skor pengesyoran tidak langsung.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan