HYTERA AKAN MEREVOLUSIKAN KOMUNIKASI TENAGA KERJA MUDAH ALIH DENGAN MELANCARKAN RADIO POC SIRI P5

28/10/2024 04:26 PM

SHENZHEN, China, 28 Okt (Bernama) -- Hytera Communications (SZSE: 002583), peneraju penyedia teknologi dan penyelesaian komunikasi profesional global, telah melancarkan model radio Tekan untuk Cakap melalui Selular (PoC) Siri P5, termasuk P50 dan P50 Pro, yang memberikan gabungan ketahanan, intuitif dan prestasi yang tiada tandingan, menjadikannya penyelesaian komunikasi yang sempurna untuk komunikasi dan kerjasama pasukan mudah alih dalam sektor seperti keselamatan, logistik dan pengangkutan.

Radio PoC Siri P5, dilengkapi dengan antena ekakutub profesional, memberikan prestasi isyarat yang cemerlang, memastikan panggilan tekan untuk cakap yang andal walaupun dalam persekitaran yang mencabar. Sebagai contoh, dalam Jalur 5, Siri P5 mencapai TRP 18.5 dBm dan TIS -93.5 dBm, membolehkan ketersambungan di kawasan yang mempunyai isyarat lemah. Dengan kuasa ouput 3-watt dan algoritma pembatalan hingar lanjutan, radio tersebut menyediakan audio yang amat jelas, walaupun dalam persekitaran yang hingar. Menggunakan pemprosesan audio jalur lebar dengan kadar pensampelan 16 kHz dan julat frekuensi 20 Hz hingga 8 kHz, Siri P5 menghasilkan semula audio dengan kejelasan yang luar biasa, memastikan panggilan suara disampaikan dengan tepat.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan