DARI EKSPEDISI KE PENTAS GLOBAL: AITO MEMPERSEMBAHKAN SUV PINTAR PREMIUM DI PAMERAN MOTOR PARIS 2024

28/10/2024 05:48 PM

PARIS, 28 Okt (Bernama) -- AITO, jenama kenderaan elektrik pintar mewah, telah muncul di Pameran Motor Paris 2024, mempamerkan barisan tiga kenderaan elektrik mewah dengan jarak lanjutan (REEV). Menggabungkan "Kemewahan Tradisional dan Kemewahan Teknologi," AITO memperkenalkan konsep kemewahan baharu untuk menyediakan pengalaman mobiliti pintar terkemuka kepada pengguna di seluruh dunia. Dengan tema " Kecerdasan Memberi Makna Baharu Kepada Kemewahan," AITO memperkenalkan barisan produk dan inovasi, termasuk AITO 9, AITO 7 dan AITO 5, bersama dengan Platform AITO MF dan teknologi Jarak Jauh-lanjutan.

"Jelajah Eurasia bersama AITO," satu ekspedisi sepanjang kira-kira 15,000 kilometer dari Super Factory AITO di Chongqing, mendahului kemunculan AITO di Pameran Motor Paris. Jelajah ini mengesahkan prestasi luar biasa model-model AITO dalam persekitaran yang kompleks dan mencabar. Dari kilang ke pameran kereta, konvoi yang menampilkan kenderaan AITO 9, AITO 7 dan AITO 5 telah melalui 12 bandar dalam tempoh 38 hari. Dengan teknologi bantuan pemanduan pintar AITO mengurus lebih daripada 8,800 kilometer, teknologi ini membantu mengurangkan keletihan pemandu sepanjang Jelajah tersebut.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan