QUANTEXA DIIKTIRAF SEBAGAI PENERAJU DALAM IDC MARKETSCAPE UNTUK PLATFORM PERISIKAN KEPUTUSAN SELURUH DUNIA 2024

25/09/2024 02:16 PM

LONDON, 25 Sept (Bernama) -- Quantexa, peneraju global dalam penyelesaian Perisikan Keputusan (DI) untuk sektor awam dan swasta, telah diiktiraf sebagai Peneraju dalam IDC MarketScape: Penilaian Vendor Platform Perisikan Keputusan Seluruh Dunia 2024 (doc # US51047423, Ogos 2024). IDC mentakrifkan Platform Perisikan Keputusan sebagai teknologi yang membantu organisasi mereka bentuk, jurutera dan mengatur keputusan dengan mengautomasikan sepenuhnya atau sebahagian langkah dalam proses membuat keputusan. Laporan IDC MarketScape adalah bacaan penting untuk pembeli teknologi kerana ia merupakan salah satu penilaian yang paling teliti dan dihormati bagi kategori Perisikan Keputusan (DI) yang muncul. Kategori ini dijangka bernilai $496 bilion menjelang 2030.¹

Laporan itu menyatakan, “Quantexa, yang diasaskan pada 2016, ialah syarikat perisian AI, data dan analitik yang menawarkan platform risikan keputusan yang menyampaikan sistem keputusan automatik berskala perusahaan, masa nyata, boleh digubah dengan fokus pada kebolehjelasan dan ketelusan. Platform ini memanfaatkan resolusi entiti dan keupayaan graf pengetahuan untuk mencipta pandangan bersatu entiti dan ciri kontekstual untuk pembelajaran mesin. Quantexa juga menawarkan penyelesaian prabungkus untuk menambah nilai perniagaan khusus menegak tambahan pada aliran kerja keputusan. Pengguna cenderung berada dalam sektor perbankan dan kerajaan, namun, vendor menonjolkan pelanggan dalam bidang insurans, penjagaan kesihatan serta teknologi, media dan komunikasi.”

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan