UBIQUBE MEMPERKUKUH LEMBAGA PENGARAH DENGAN EKSEKUTIF AWAN DAN KESELAMATAN BERPENGALAMAN UNTUK MEMACU VISI AGILEOPS DAN PENGEMBANGAN GLOBAL

02/10/2024 10:20 AM

DUBLIN, 2 Okt (Bernama) -- UBiqube, sebuah syarikat peneraju dalam awan hibrid dan automasi infrastruktur keselamatan hari ini mengumumkan pelantikan dua eksekutif yang berpengalaman, Jean-David Lehmann-Charley dan Ahmed Guetari sebagai Ahli Lembaga Pengarah syarikat itu. Kedua-dua pemimpin tersebut membawa kepakaran yang luas dalam rangkaian, keselamatan dan teknologi awan dengan rekod prestasi yang terbukti dalam memacu inovasi dan pertumbuhan dalam industri penyedia perkhidmatan.

Penyertaan mereka bertepatan dengan detik penting bagi UBiqube yang sedang melakukan perjalanan Agile Ops dan melaksanakan penyelesaian berskala dan automatik untuk amalan CloudOps, NetOps dan SecOps. Mereka akan menyertai pengarah kami yang tidak asing lagi daripada NTT dan Fujitsu dan melengkapkan lembaga pengarah dengan kemahiran yang relevan untuk memacu penggunaan inovasi UBiqube.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan