DUCK CREEK TECHNOLOGIES MELANCARKAN FASILITATOR PEMBAYARAN UNTUK MENCIPTA PENYELESAIAN PEMBAYARAN INSURANS HUJUNG-KE-HUJUNG

03/10/2024 10:25 AM

BOSTON, 3 Okt (Bernama) -- Duck Creek Technologies, penyedia penyelesaian pintar yang mentakrifkan masa depan insurans hartanah dan kemalangan (P&C) serta insurans am, hari ini memperkenalkan penyelesaian pembayaran tertumpu insurans terbarunya, Duck Creek Payments Facilitator. Penyelesaian pembayaran moden hujung ke hujung ini memenuhi nuansa pembayaran dalam insurans dengan menyediakan pembawa akses kepada kaedah pembayaran digital untuk mengumpul dan mengeluarkan dana.

Duck Creek Payments Facilitator menyediakan penyelesaian global, menggabungkan keupayaan masa nyata, seperti FedNow, dengan perkhidmatan pembayaran tradisional dan fungsi Perbankan sebagai Perkhidmatan (BaaS), seperti transaksi melalui tolak ke kad atau dompet digital. Kini penanggung insurans boleh mengutip atau membayar kepada pemegang polisi menggunakan mana-mana teknologi pembayaran dalam pasaran pilihan mereka.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan