ALLIANZ LIFE, MFPC MENGIKTIRAF 143 ORANG PERANCANG HARTA PUSAKA PADA MAJLIS GRADUASI

03/10/2024 10:41 AM

KUALA LUMPUR, 3 Okt (Bernama) -- Allianz Life Insurance Malaysia Berhad (Allianz Life) dan Majlis Perancangan Kewangan Malaysia (MFPC) meraikan pencapaian 143 peserta yang layak daripada Program Penasihat Perancangan Harta Profesional (PEPAP) pada majlis graduasi yang diadakan di Asian Institute of Chartered Bankers di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Acara itu merupakan sebuah peristiwa penting di mana Allianz Life mengiktiraf kumpulan terbaharu perancang harta pusakanya. Sepanjang dua tahun yang lalu, Syarikat telah melihat bilangan ejen yang konsisten menamatkan kursus perancangan harta pusaka profesionalnya. Walaupun jumlahnya kekal stabil, tekanan diberikan kepada memperkukuhkan kepakaran ejen berpengalaman.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan